Peak

Nu laddas det för fulla muggar.


Jag har ju spenderat en del tid i gymmet de senaste veckorna för att försöka komma igång på allvar. Jag har även lagt upp en plan för tiden innan vi åker till Kanarieöarna. Enligt denna plan har jag en "träningspeak" kommande vecka, vilket innebär att jag ska träna ännu mer.


Planen ser ut som följer:

Måndag: ca 5.30-7.00 kondition
16.30-17.30 Body Pump


Tisdag: Powerwalk


Onsdag: 5.30-7.00 kondition + styrketräning
16.30 - 17.00 spinning + ev löpning (om knäna håller)


Torsdag: Vila


Fredag: 5.30 - 7.00 kondition + styrka
16.15-17 kondition


Detta är som sagt en peak under enbart denna veckan. Jag tror att åtminstone jag kan behöva utmana mig själv mer och jag har med vilje planerat in denna tuffare vecka två veckor innan vi åker så att jag nästa vecka kan ta det aningens lugnare igen och återhämta mig lite.


Under veckan som vi är borta har jag också en ambition om att vara aktiv. Om det går att bada i poolen vill jag simma längder och på de oändliga stränderna planerar jag att gå och jogga för att bara få tid till mig själv. Jag kommer fortfarande att han plenty off time att sova, läsa och vila =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0