Usch..

vilken jobbig dag det varit. Leo vaknade vid 6.30 och var från början inte på strålande humör. Han var nog ganska trött egentligen, men vi verkar inte kunna söva honom mitt på dagen längre. Detta resulterade idag i en panik-trött kille under eftermiddagen. Jag får så dåligt samvete och känner mig som en dålig mamma som låtit honom bli sååå trött =(.

När han började bli ganska rejält gnällig hoppade han och pappa på projektet gräsklippning.


Detta funkar tyvärr inte så bra när han är så här trött. Leo orkar så klart inte putta gräsklipparen alldeles själv, men blir vansinnig när pappa då hjälper honom. Idag resulterade det i ett av de värsta utbrotten där han bara skriker allt vad han orkar och inte är det minsta kontaktbar.

Till slut lyckades jag äntligen få honom att lugna ner sig och vi gottade ner oss i soffan för att titta på Gruffalon, som han verkar tycka ganska mycket om.

Bild tagen från dailymail uk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0