Matnojja

Jag har varit inne på det tidigare, men säger det igen.... Det är mycket som kan reta mig. En av de sakerna är det ständiga hängande över ens mat vid lunchen och frågan "och vad har duuu med dig idaaa?" Vad ser det ut som liksom? Vet inte varför detta triggar mig så mycket, men jag tycker det är en ganska ointressant fråga.

Ibland kan det ju vara något som ser extra spännande ut och självklart kan man väl få lov och fråga då och få lite inspiration. Men i de allra flesta fall kan jag tycka att man väl ändå borde ha lite mer intressanta saker att prata om.

Det förekommer att personer verkligen hänger sig över mig och min mat också, vilket kan kännas väldigt påträngande. Jag gillar inte att bli granskad helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0