Hektiskt helg

I helgen har vi haft fullt upp med besök på 4h gården, en massa bus inne, lek i sandlådan, bussåkande, cyklande, plockat björnbär, klippt håret mm. Dock lyckades vi inte heller denna helgen få honom att somna mitt på dagen. Han klarar det nätt och jämt fram till läggning på kvällen. Gissar på att han är i ett gränsland.

Leo säger en hel del roliga saker nu och mer kommer väl att komma. Igår när vi var på 4H gården matade vi först hästarna med gräs och han tjöt av skratt. En stund senare när jag bar på honom spände han ögonen i mig och sa "jag gillar dig!" =)!

Idag var han inte lika söt när vi var och handlade mat. Jag gick iväg för att hämta något en bit bort. Plötsligt kom han springande med nästan lite panik och gråt i rösten. Nästan av rutin frågade jag vad som hade hänt, varpå han svarar "pappa körde på mig". Behöver jag ens säga att Fredrik var helt oskyldig?? Ljugandet har mao satt igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0