Teamwork

Hur är en god teamplayer enligt dig? Vad är utmärkande drag?

Jag inbillar mig oftast att jag är en ganska god teamplayer. Men ibland kan tex ta för mig vissa delar av arbetet i ett försök att effektivisera så mycket som möjligt. Kommunikation anser jag vara mycket viktigt, men man kan väl inte hålla på att diskutera varje liten detalj.


Det känns som ännu svårare att komma in i ett redan excisterande team. Det är svårt att hävda sig mot redan inarbetade rutiner. Det är heller aldrig lätt att ta kritik, och ännu svårare känns det när samma sak(er) påpekas om och om igen när det inte alltid handlar om att jag gjort samma misstag.


Just nu känns rätt metod som att svälja det mesta och bara jobba så gott det går utifrån de rutiner som finns och inte sticka ut hakan för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0