Sängproblem

Nyligen pratade jag med mannen min. Jag tyckte att vi nog får ta oss en funderare igen på säng till Leo. Han sover ju fortfarande i spjälsäng och att skaffa en vanlig, lite större säng till honom kan ju ha sina fördelar.


Vi tittade lite på alla svindyra växa-sängar som finns varav han plötsligt säger "men vad ska vi köpa en sådan för? Jag tänkte att vi väl köper en vanlig vuxen säng till honom". Jag skrattade till lite sådär som betyder "men guud vad tokig du är" och menade på att det väl blir alldeles för stort och kanske lite läskigt med en sådan säng.


Men nu har jag fått fundera lite och smälta hans tanke och känner att det kanske inte är så dumt trots allt. Man kan alltid göra sängen "mindre" genom att ha en massa kuddar eller liknande i sängen. När man nattar eller om han är rädd kan man krypa ner hos honom i sängen. Vågar man verkligen krypa ner i en barnsäng?? Varför måste man egentligen ha en barnsäng?


Är det någon som orkar uttala sig om det här??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0