Mycket snack

Jag är fullständigt odräglig just nu. Jag är medveten om detta, men jag skiter i det ;).


Idag har jag haft en tidning med mig till jobbet. En tidning där Leo är med i en av annonserna.

*Här skulle jag lagt in bilden som jag redan lagt ut på facebook samt terroriserat min kollegor med idag, men bloggen vill inte samarbeta överhuvudtaget tydligen*br>

Vidare tog jag igår fler bilder på min nya bil, men då får jag väl lägga ut de en annan dag när det faktiskt fungerar att lägga ut något i bildväg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch inte är det odräglig att vara en stolt morsa?

Ungen är ju söt som en docka, inte konstigt att du är stolt då ju:-)

Alla tummar upp åt Leos nuvarande och framtida modellkarriär!

kram

2011-10-18 @ 09:32:44
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0