Järnbrist

Jag fick konstaterat järnbrist för någon vecka sedan då jag skulle försöka ge blod igen efter ett uppehåll på tre år. En remiss skickades till min VC och så funderade jag på vad jag skulle göra under tiden. Många gånger har jag hört talas om Blutsaft och att det ska fungera bra för ens järnvärden.


Jag ville inte bara gå och vänta på respons från VC utan tänkte att det nog var dags att testa den där saften alla pratar om.


Alla man pratat med har berättat om hur äcklig den är och ok, den smakar inte skitgott, men det funkar ändå. Jag körde på och förra veckan togs det nya prover på VC. Max två veckor kan jag ha hunnit använda blutsaften och idag fick jag mina nya värden.


Mitt HB värde har gått upp från 119 till 127 och mitt feretin ligger nu på 56, vilket nästan är lite väl högt. Därför ville min läkare att jag skulle sluta med Blutsaften en period för att sen ta nya prover om en månad.


Men jag kan ju lätt konstatera att Blutsaften verkligen fungerar!! =)



Bild tagen från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0