Äntligen!

Nu när jag införskaffat en ny dator tänkte jag ännu en gång testa och se om jag kunde få över mina bilder från mobilen till datorn. Detta har nämligen inte gått att göra på mycket länge. Det visar sig att det måste varit ännu ett fel med min gamla dator för till den här gick det. Sen att alla bilder la sig upp och ner går ju att åtgärda :-)





Här har vi en bild från påskas tex då han var jättesjuk i magsjuka. Detta är så vitt jag kan minnas från söndagen då han till slut började piggna till och ville uuut!





Måste ju även dela med mig av en teckning som min kära man ritade på lillplutten. En riktigt konstnär är han tydligen.





På dagis då alla andra barn stod på kullen och sjöng sommarvisor. Inte Leo inte dock. Han sprang upp och ner för backen bakom dem och hade superroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0