Skogstokig

Blir helt galen på Leo just nu! Han baaaara gnäller och surar. Det är väldigt mycket "dumma dig" och "dumma pappa". Vi säger hela tiden till honom på skarpen att man inte får säga så, och uppmanar honom till att be om ursäkt, vilket han vägrar.


Minsta lilla vi säger till honom att han inte får göra något så blir han sur. Även om det är första gången han ber om något kommer det direkt ut som surt gnäll. Är det något jag verkligen är allergisk mot så är det detta evinnerliga gnäll och sura miner. Redan efter två minuter känner jag irritationen och ilskan växa inom mig. Om han ska hålla på så här rymmer jag nog ta mig tusan till skogs! Börjar mer och mer se fram emot nästa vecka då vi ska iväg med jobbet på utvecklingsseminarium i ett dygn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0