Prestation

Jag kan fortfarande ha ett viss behov av att hävda mig och bevisa att jag är bra på jobbet. Något av det jobbigaste i vårt jobb är att hitta akter som har en tendens att alltid försvinna. Det finns tusen ställen att leta på och det är ju måånga kockar i samma soppa och därmed svårt att veta hur tidigare inblandade tänkt.


Idag sattes jag lite på prov då en av tjejjerna bad mig kolla på fyra saknade akter. Hon hade letat och letat och kände att hon nu behövde ett par nya ögon, vilket ibland kan hjälpa.


Min första tanke gick i stil med "ok, om inte du har hittat dem lär ju inte jag göra det, men men... får väl ta mig en titt på sakens skull". Så satte jag igång. Jag blev väldigt glad när jag plötsligt hittade en av dem. Då hade jag iaf kunnat hjälpa till litegrann. Efter en stunds huvudbry hittade jag ännu en. Slutresultatet blev tre funna akter av fyra, vilket jag är supernöjd med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0