Övertrött

Ojojoj, vilken dag. Igår då jag hade cyklat tre mil, jobbat hela dagen, packat iordning lite för lillemans sova-borta natt och sen ätit middag ute med mannen var jag mycket piggare än jag är idag då jag fått sovmorgon och sen spenderat hela dagen med Leo.

Vid tio tiden hämtade jag upp Leo från morbror med fru. Natten hade gått bra bortsett från att stackaren hostar väldigt mycket. Därifrån åkte vi raka vägen bort till min fina vän, Linda. Förvånande nog somnade Leo på vägen dit och var till en början inte glad när jag väckte honom då vi kommit fram. Men så fort han fick syn på Molly och alla hennes leksaker sken han upp igen =)

Efter att vi hade lekt både inne och ute och ätit en god lunch gick vi ut på en promenad. Vi gick bort till en superfin lekplats som, enligt Leo, hade den bästa rutschkanan ever. Där skulle det åkas om och om och om och ooom igen. Vi lyckades dock få in lite fika däremellan och senare gick vi bort för att titta på den intilliggade sjön. Där tog jag av honom skor och strumpor så att han skulle kunna känna på vattnet, vilket nästan resulterade i ett dopp. Han är sannerligen sin mors son! När läget så kom för mig att sätta punkt för detta nöjje med att kasta lera i vattnet blev han R-A-S-A-N-D-E. Han skrek och skrek och för en gångs skull fick jag inte komma nära honom. Gjorde jag det skrek han bara ännu mer. Sen gick han runt där bland träden skrek, "svor" och skrek.

Ett raseriutbrott till hann vi med innan vi åkte hem. Han somnade sen som en stock i bilen och verkade fortfarande väldigt trött vid läggningen. Stackaren var tydligen övertrött. Hoppas verkligen att han får sova bättre inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0