Om min solstråle!

Vilken underbar liten kille jag har haft idag! För första gången på ett par veckor har han idag varit lite mer självständig igen och som en riktigt liten solstråle. Vi åkte ut till farmor och farfar och med sig hade han bla sitt lilla goselejon.

Jag frågade honom vad lejonet säger varpå han svarade "grraauuuu" och sen började han svänga med lejonet mot mig, pappa och farfar samtidigt som han sa "grrauuu" och skrattade gott åt våra förskräckta miner. Han börjar verkligen leka "riktiga" lekar nu min fina lilla kille.

När vi så skulle börja packa ihop oss för att åka hemåt igen kände han tydligen ett behov av att trösta farmor. Han vände sig snabbt mot henne och farfar, vinkade och sa "Hej dååå famoo! Leka mee imoojon!". Han måste ha förstått hur tråkigt farmor och farfar tyckte det var att han skulle åka =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0