The big adventure

Iiiiiiihhhhh.... om NIO dagar drar jag till London!!!!! Tyckte att jag bokade det ett tag innan och nu är det nästan dags!! Kommer att kännas jättekonstigt att lämna Leo och mannen, men det är ändå en Leo-fri helg så det blir ju inte ännu mer tid utan honom, vilket är bra!

Och nej, jag ser inte fram emot det för att det är London. Jag skiter faktiskt i London. Det har tyvärr förlorat sin charm under de senaste åren. Men det ska bli skönt att göra något eget i den här skalan och att få träffa både Eva och Linda.

Förhoppningsvis blir det inte alltför påfrestande ekonomiskt heller. Bra underkläder kommer det bli OM jag hittar det! Annars är det inget jag måste ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0