Slutkörd

Ganska omgående efter att ha gått igenom grindarna på dagis märkte jag att Leo inte hade sovit. Han var väldigt nära till gnället och gråten, men vi lyckades ta oss hem utan alltför stora missöden. Väl hemma försökte jag locka med mat, men han ville hellre så på "Mosse Pigg" så då fick han göra det medans jag värmde och fixade. Man brukar kunna locka honom senare. Jag lockade lite utan framgång, men tänkte att stannar jag bara i köket kommer han snart för att kolla vad jag gör.

Men ingen Leo kom och under tiden som jag väntade på honom passade jag på att ringa Jane då vi aldrig hinner prata längre. Sen kom F hem, kikade in i vardagsrummet och började göra miner till mig. När jag så tittar in ligger han ner i soffan och sover sååå tungt. Lilla gubben var sååå slut. Efter att inte ha sovit mitt på dagen och det faktum att de varit ute väldigt mycket på dagis har väl kört slut på honom helt och hållet.

Han brukar vara ganska lättväckt, men nu sov han sig igenom att jag tog av honom strumpor, byxor och blöja.

Jag kunde så klart inte låta bli att ta bilder på honom, men tyvärr får jag ladda upp det en annan dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0