Något har hänt..

de senaste dagarna. Plötsligt har jag börjat bli sååå hungrig. Under de här senaste månaderna som jag har ätit enligt lchf har det för mig räckt att i stort sett äta frukost, lunch och kanske något mellanmål. Det är helt underbart att slippa tänka på mat hela tiden.

Dock har något hänt nu som gör att jag är skithungrig! Jag har varit alldeles för hungrig alldeles för tidigt på förmiddagen och knappt stått ut till lunchen. Och väl efter lunchen har jag ganska snabbt blivit hungrig igen. När jag kom hem idag trodde jag nästan att jag skulle svimma av hunger.

Och NEJ jag är INTE gravid som säkerligen någon av er sitter och gissar på nu! Hunger är inte ens något symptom jag kommer ihåg från tiden jag väntade Leo.

Jaja, man kan ju hoppas att det innebär något positivt i alla fall. Att ämnesomsättningen fått sig en skjuts eller något. Kanske visar det sig till helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0