Pina med guldkant

Ok, nu har jag haft ont i halsen i ca fem veckor, minst. Halsfluss konstaterades för två veckor sedan och en antibiotika kur är avklarad. Man undrar ju verkligen vad det är för fel och när det ska släppa!

Idag har Leo plutten överraskad mig rejält två gånger. Imorse befann jag mig i badrummet då han själv kom in och sa "potta kissa". Visst, jag kan ta fram pottan tänkte jag. Och jag skulle ändå ha av honom nattblöjan så jag drog av honom rubbet och lät honom slå sig ner. Stolt konstaterade han för pappa "Kissa potta!" och snart ser jag att han faktiskt HAR kissat! Tyvärr tog han stöd på ena kanten av pottan när han skulle resa sig, vilket resulterade i att han välte den. Jaja... han premiärkissade likväl =)

Nästa överraskning kom framåt kvällen då det istället skulle sättas på en nattblöja. Han sprang runt och lekte ute på altanen och började prata något om kissa. Helt plötsligt kastar han sig ner på huk, krystar till som hastigast och tjoff så har han lagt en fin liten hög med skit =O. Hmmm... det är tydligen inte alltid viktigt med potta!

Den lilla skitungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0