Stolt!

Jag är så otroligt stolt över Leo. Den här veckan har han gått sin första vecka av två på sommardagiset. Jag var lite nervös för hur det skulle gå då han ju inte skulle känna något av de andra barnen, ingen av pedagogerna och hur skulle pedagogerna hantera hans rumpa som blev så sargad av slarviga blöjbyten på vanliga dagiset veckan innan?


Aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det skulle gå så bra! Något slarv har vi inte märkt av det minsta. Han har lekt bra med alla de andra barnen och verkar ha haft jätteroligt. Framförallt så har de lyckats med att få honom att sova, vilket hans vanliga pedagoger inte lyckats med sedan ett bra tag. Detta har resulterat i en mycket glad och harmonisk liten kille hela veckan. 


Hur många vuxna hade inte tyckt att en sådan situation var jobbig? Komma till ett alldeles nytt ställe där du inte känner någon alls. Hur läskigt är det inte då för en liten två-åring?! Och så klampar han bara in och klarar av det sååå galant! Min duktiga lilla kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0