Recension

Leo är nu hos farmor och farfar. Förmodlingen har han det ganska bra då farfar idag drog fram en katalog med 100 000 traktorer. Herregud!! Var kommer den besatthet från? Sitter testosteronet så djupt rotat ända från början??

Jaja, min lediga helg inleddes igår med att cykla mina 1,5 mil hem i ösregn. Inte så roligt. Jag var paniktrött hela dagen så det tog emot ganska mycket. När jag så väl kom i säng sov jag ca elva timmar så nog var jag trött. Därefter har det bara latats idag och nu på kvällen var vi på bio och såg Transformers 3.

Jag har gillat alla Transformers filmerna, men jag vet inte om jag tyckte denna var lika bra. Megan Fox hade nu blivit utbytt mot Rose Huntington-Whiteley och jag satt och störde mig en del på hennes förbannade plutande med läpparna. Hon var mest med och såg ut. Tillförde inte ett skit och det kändes inte särskilt trovärdigt.

Dessutom tycker jag det är tråkigt att alla filmer numera är så förbannat förutsägbara. Varför måste alla filmer följa precis samma regler? Egentligen räcker det ju då med att man ser enbart en film.

Jaja, filmen var iaf inte dålig. Den var ok för stunden och hade, som de tidigare filmerna, viss humor. Dessutom är det ju alltid trevligt att få se film i VIP-salongen, vilket inte blir så ofta längre =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0