Tankspridd?

Jag har så mycket att "säga" här i bloggen. Dagligen kan jag komma på ämnen som jag tänker att jag ska skriva om senare på kvällen, men när kvällen väl kommer sitter jag och stirrar på datorn och tänker;
"Jaha, vad var det nu jag skulle skriva om? Jag hade ju tre aktuella ämnen/inlägg på g... "

Kan det ha med åldern att göra tro?

Jaja, förr eller senare kommer det tillbaks till mig. Viktigare är att jag idag pratat med min Eva på skype och att vi nu siktar in oss på att jag drar till henne i England en helg i Mars =)!!! Gud vad jag längtar! Även om jag säkert kommer sakna Leo så tror jag det är viktigt att man någon gång då och då får lov att göra sin alldeles egna grej.

Tar du dig tid för dig själv emellanåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0