SkitKräk!!

Helt otroligt! Man kan ju tycka att vi vore lite förskonade efter den jättemegaförkylningen som rådde hemma hos oss alldeles precis. Men icke sa nicke...

I tisdags kväll började Leo kräkas. Stackarn höll på intensivt mellan ca 23-2.00. Onsdag förmiddag började så jag. Man skulle ju kunna tro att vi skulle vara ganska bra framåt onsdag kväll. Det är så det brukar vara för mig iaf när jag åker på den här skiten. Ganska kass i ca 12-24h, men sen så är det ganska bra. Men så var det inte i det här fallet. Leo lyckades hålla sig kräkfri och ganska pigg och glad hela onsdagen och halva torsdagen. Men under eftermiddagen igår kräktes han igen. Jag klarade mig också under torsdagen, även om jag mådde skit, sådär på gränsen. Men imorse bröt jag den trenden två gånger =(. Vid det här laget har även F åkt på det.

Nu får det tamigfaan vara nog!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0