Ombytta roller

Imorgon är det dags för mig att gå till jobbet medan F stannar hemma med Leo. Dock kommer det inte vara riktigt som jag hade tänkt. Lilleman verkar inte bli något bättre och det börjar bli riktigt ohållbart. Därför måste dem till läkaren imorgon igen *suck*

Börjar kännas ganska tungt det här faktiskt! Han vägrar fortfarande äta (provade en tugga pepparkaka, tre chips och två bitar banan idag) och tom vällingen har vi nästan fått sälja in idag. Börjar bli riktigt orolig! Varför händer ingenting? Vi står ju bara still och trampar på samma ställe utan någon som helst utveckling. Ok, febern har lagt sig.... Men det är väl det.

Vad som imponerar på mig enormt mycket nu är dels att Leo den sista veckan självmant kommer fram och lägger sig i mitt knä när jag ska sätta på blöjan inför natten. Om inte det vore nog så får han nu en skitäcklig hostmedicin. Vi har under helgen fått hålla fast honom och tvinga i honom den, men den sista dosen för dagen tog han självmant utan att jag höll fast honom det minsta!! Och märk väl, denna framgång skedde dagen efter att han (iofs efter att han antagligen fått den i fel strupe eller på annat sätt lite olyckligt) kräkts av den!!
Fatta hur stolt jag är över honom!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0