Om dagen utan mamma

Idag var det så dags för mig att vara den som knallade iväg till ett jobb medan F stannade hemma med lilleman. Kändes ganska konstigt måste jag säga.

Dock hade det, enligt rapporterna, gått ganska bra. Kan ni tänka er... dom klarar sig utan mig ;)! F hade så fort jag gick utanför dörren ringt till vc för att få en tid, vilket tydligen inte gick då det var fullt. Det är andra gången det händer och det retar mig något väldigt!

I vilket fall bedömmer F det som en aning bättre idag. Han har fått i sig lite mer välling och druckit en del vatten. Förutom det så gick det ner en del popcorn. Dock kommer han nog ändå ringa imorgon igen för att försöka få en tid då han själv också är sjuk och inte märker mycket till bättring. Hoppas verkligen på bättre lycka imorgon!
Leo får testa mitt gamla Nintendo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0