Jobb(ig)vecka

Herregud vilken jobbig vecka det här har varit. Den har känts som motsvarande tre veckor, minst! Denna veckan har ju varit min första riktiga vecka på åklagarmyndigheten och bara det är ju en omställning. Till det har då tillkommit all oro för Leo, som aldrig verkade bli bättre (fortfarande äter han inte normalt) och att jag själv har mått riktigt dåligt.
I måndags slog det liksom lock för örat och när det tisdag eftermiddag inte hade släppt plus att det ömmade en hel del kontaktade jag vårdcentralen som gav mig en tid morgonen efter. Väl på plats kunde han först och främst konstatera en massa vax som sköljdes bort. När väl det var borta kunde han se att jag hade en öroninflammation. Eeeeh... what??? Jag är förvisso sk öronbarn, men jag har ju inte haft någon öroninflammation på sisådär tjugo år.

Halsontet sitter i och jag är nu så förbaskat trött att jag knappt vet vad som är upp och vad som är ner.

MEN jag är ändå så otroligt glad för den här chansen och jag trivs sååå bra på mitt kontor =). Hur bra kommer det då inte bli när jag är frisk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0