Fullspäckat

Sådär... nu har jag jobbat åtta timmar, stressat hem, hämtat Leo på dagis, ätit, badat med Leo, nattat Leo och lagat mat. Kan ni gissa hur trött jag är?!! Lär inte vara uppe länge till kan jag lova.

Imorse fick jag veta att jag hade klantat mig en del i fredags. Jag hade gjort fel med en del akter jag hade hanterat. Det är ju inte så konstigt att man göra fel så här i början och helt naturligt, men det är ändå lite jobbigt. Och jag är den första att erkänna att jag knappt vet vad jag gör och då blir det ju ännu svårare att göra rätt. Jaja, förhoppningsvis fattar jag mer snart.

När jag väl kom för att hämta Leo prick 16.45 var han den enda som var kvar =(. Man får ju så dåligt samvete när alla andra barn gått hem en efter en. Dock verkade han inte så lidande utan sprack upp i ett leende och kom springande mot mig. Rapporten från dagen blev bra. Han hade ätit, men inte sovit och varit på gott humör stor del av dagen. Så inte ska man väl klaga. Min duktiga lilla kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0