Ännu en hemmadag

Idag har Leo också fått vara hemma. Ögonen har varit liite variga idag också, men det verkar åtminstone gå åt rätt håll. Dock har han verkligen ingen aptit stackaren =(. Under hela dagen har han fått i sig en pannkaka, lite Ellas fruktdryck/smoothie, en kanelsnäcka, två flaskor välling och lite vatten.

Framåt tolv tyckte jag det var hög tid att försöka lägga honom, vilket inte var poppis. När han väl somnat fick jag en halvtimme då jag hann slänga i mig lunch, huvudvärkstabletter och gå på toaletten. Sen hörde jag att han började gråta så jag gick upp för att försöka stoppa om honom och få honom att somna om. Det slutade med att han somnade mig och sov ytterligare nästan två timmar. Stackaren var jättetrött och hade kunnat sova ännu längre. Jag hade hoppats på att få lite egentid när han sov, men men.... Vad gör man?

När han väl vaknat såg han riiktigt risig ut så jag kollade tempen som då visar 38.7 =(. Jag hoppas verkligen att han kan sova ordentligt inatt så att vi kan börja på lite ny kula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0