Mitt sjuk-krig

Det var väldigt vad svårt det ska vara att försöka hålla sig frisk. Efter att ha vaknat inatt vid 2.45, febrig igen och inte kunde somna om igen fick jag nog. Så efter jobbet åkte jag till akuten för att kolla halsens status. Det var mycket riktigt en rejäl halsfluss. Det är fan illa när läkaren ryggar tillbaka och ser alldeles förskräckt ut! Nääe, jag skoja bara =) Sååå illa var det inte, men ett "Ja OJ så rött och svullet det var!" slank ut. Så nu äter jag en ny pencillin kur.

Vad som nästan var jobbigast med läkarbesöket idag var att sitta bort en massa tid så att jag inte fick träffa Leo alls idag =(. Igår träffade jag dessutom min goa vän, Linda, vilket jag iofs inte ångrar då vi verkligen behövde den tiden. Men resultatet är att jag nu inte sett Leo sen lunchtid igår och det känns lite jobbigt faktiskt. Men men så är det ibland och jag får ju träffa honom imorgon och då ska vi kraaaamas!

Nu tänkte jag passa på att kompensera för mina glesa blogginlägg genom bildkavalkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0