Om blogguppehåll

Ok, hög tid för en uppdatering. Jag eftersträvar att försöka skriva minst ett inlägg varje dag, men ibland händer saker som gör att det bara inte går. Så vi börjar med en förklaring av vad som hänt sedan sist och som gjort att jag inte kunnat skriva.

I lördags hade vi fullt upp under dagen då mina föräldrar samt bror med fruga skulle komma hit under eftermiddagen. Vi pratade under veckan innan om hur vi skulle göra med plats då vårt matbord var så litet och vi har länge retat oss på våra matstolar som inte var av samma sort. Så vi drog till Ikea och köpte ett nytt matbord och fyra nya stolar. Det blev hur bra som helst faktiskt! Lördagskvällen avlöpte bra och Leo visade upp sig för morbror, "moster" och mormor och morfar.

Sjukt nöjd!

Söndagen ägnades åt veckohandling och pyssel i största allmänhet. På kvällen var jag jättetrött och med tanke på att jag går upp så tidigt på vardagarna gick jag och la mig relativt tidigt. Runt 23 vaknade jag till av att jag var varm, nästan svettig och efter ett par sekunders förvirring insåg jag att jag inte mådde bra. Verkligen inte bra. 23.25 gick det inte längre utan fick springa in och spy. La mig igen och hoppades att det kanske berodde på något jag ätit, men efter att en halvtimme senare ha fått göra om samma sak insåg jag att det nog var ganska kört. Detta blev alltså magsjuka nr TVÅ för i år! Helt otroligt! Dock var det den här gången mycket lindrigare än sist och det verkar faktiskt som att Leo så gott som klarat sig, vilket känns otroligt skönt. Helt opåverkad har han dock inte varit då han inte haft någon aptit alls. Men idag har han varit på gott humör och ätit nästan en halv vällingflaska, en macka, ett par kex, sju köttbullar, tre bananer, 1,5 pannkaka och nästan en hel vällingflaska.

Igår sov han nästan drya två timmar så här ;):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0