Pisstrafik!

Jag är såååå jäkla trött på västtrafik just nu! Både i tisdags och onsdags småsprang jag för att hinna med bussen. Jag powerwalk'ade så att smalbenen värkte och bollade alla mina tunga väskor så svetten nästan började lacka. Perfekt timing båda dagarna och bussen skulle komma ca en minut efter min ankomst till busstationen. Tror ni inte bussfan uteblir helt och hållet?! Detta gjorde att jag kom alldeles för sent till dagis i tisdags och igår blev det lite stressigt med matlagningen.

Idag tog jag istället bilen till jobbet då jag fick nog. Men ändå var jag och Leo tvugna att ta bussen hem efter dagis. Och nog fan fick vi stå och frysa i minst tjugo minuter då ingen buss behagade dyka upp *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0