Total utmattning

Strax innan halv fem klev jag innanför dörren här hemma och satte då direkt igång med att laga mat till mina killar som skulle komma ca 30 min senare. Kl fem stod så maten på bordet och så fort lilleman kom in genom dörren var han gnällig. Jag misstänkte då att han inte hade sovit på dagis, vilket visade sig stämma.

Han var gnällig och på vippen till gråt för minsta lilla och jag tänkte att då får han väl sitta i mitt knä idag och äta. När han såg maten började han gnälla. När jag försökte ta av honom fleecen började han gnälla och säga "neejneej". Sen sa han "kaakaaa" (ni måste tro att han bara äter kakor här hemma, vilket inte är fallet. Han kan få en liten bit digestive ibland om han ätit bra eller som en belöning i vissa fall. Det är det han syftar på när han säger "kaka"), vilket jag så klart sa nej till. Då gnällde han igen, men tystnade ganska direkt igen och blev sen knäpptyst. Det visade sig att han somnat i mitt knä! Stackars liten skit!


Hoppas för hans egen skull att han sover imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0