Katter och sug

Ok, igår utlovades bilder och har jag lovat så har jag lovat.

I födelsedagspresent av mannen fick jag en handdammsugare som jag senare fick välja ut själv. Jag är sååå glad över den! Jag har verkligen saknat att kunna dra fram något mindre och bara svepa upp lite smulor eller liknande.

Förutom att skryta om min handdammsugare slog det mig igår att jag nog inte visat en av de böcker jag fick i julklapp. Jag är väldigt sugen på att skaffa katt, men känner att jag vill att det ska vara ett väl genomtänkt beslut och då vi i vårt område inte får ha utekatter ville jag läsa på och försöka försäkra mig om att katten inte bli olycklig av att vara inomhus. Därför fick jag denna underbara bok, som tar upp skillnader mellan olika raser samt vad man kan göra för sin katt så att den ska trivas.

Underbara bilder i den också!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha en handdamsugare :-)

2011-02-17 @ 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0