Helg igen?

Jaha, nu vart det helg igen och den inledes med feber. Jag har känt mig fruktansvärt sliten och trött idag och när jag kom hem passade jag på att kolla läget. Jag hade ju liksom den där känslan, men trodde nog inte på allvar att jag skulle ha feber. Jaja, den är inte skyhög och kommer säkert bli bättre över natten.

Helgen tror jag annars kommer bli bra. Imorgon ska lilleman lämnas bort en liten stund hos sin morbror och "moster". De ska få öva en första gång inför att de tar hand om honom en hel helg i maj. Vad vi ska hitta på under tiden har jag ingen aning om, men kan vara skönt att bara få en liten brake.

På söndag är det äntligen dags för mig att ge mig ut på lite egna äventyr. Då ska jag nämligen träffa min goa vän Linda som jag inte sett på typ 1,5 månad. Vi tänkte träffas under eftermiddagen, ta en promenad och sen äta lite gott. Det spelar inte så stor roll vad vi gör egentligen, bara vi får träffas och praaaata! Jag behöver prata av mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0