En ursäkt!

Jag vill börja med att be om ursäkt för den enorma foto-torkan som börjat förekomma i min blogg. Jag tycker själv att det är så mycket roligare att läsa en blogg som det är hyfsat mycket bilder i. Mina ursäkter kallas väl tid och Leo.

Det är svårt att hitta någon övrig tid då jag kan fota allmänt och skulle jag vilja fota Leo hinner jag knappt innan han är framme och ska grejja med kameran och vägrar ställa sig framför igen. Det slutar bara i tårar.

Men håll ut, jag är medveten om "problemet" och ska försöka bättra mig så snart jag kan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte tänkt på det men nu när du skriver det så håller jag med, det är alldeles för längesen vi såg några av dina utomordentligt fina foton!! :-)

2011-02-02 @ 20:50:04
URL: http://jenny.eklof.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0