En tidig dag

Idag drog jag tidigare från jobbet. Redan vid 14 tyckte chefen jag kunde unna mig lite extra tid. Solen sken och det var relativt skönt ute så glad var jag :-) Dock lyckades det ändå bli lite stressigt då vi skulle vara på bvc 15.45 för 18 månaders koll och vaccinering av mässlingen. Hade vi bara hunnit med den buss som jag hade sett ut så hade vi hunnit gott och väl. Jaja, så illa är det väl inte med ca tre minuters försening.
NU ska ni iaf få två bilder på nakenfisen från igår.
Här ser ni själva... på bild nr två har Leo sett vad jag har dragit fram och kommer springande. Inte tusan hinns det med att fokusera något då och jag får dessutom bråttom att gömma undan skiten.
Imorgon ska jag försöka ta mig upp senaste 5.30 för att hinna träna innan jobbet. Herregud, önska mig lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Anna Ulmestrand

Låter himla gött att dra ut i solen lite! Även om du inte hann så mycket blir man ändå påverkad ju..?

Hoppas nu inte lilleman blev allt för påverkad av sprutan idag - sån där skit kan ju komma efteråt.. vill minnas att mina ibland fick feber och blev allmänt hängiga efter en spruta.-(



Och jo - nyfiken på hur det gick imorse att komma upp är jag förståss:-) Här är det lagom kul.. ett flertal har drabbats av magsjuka på jobbet!! Uääärk..



Kram

2011-02-04 @ 10:20:50
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0