En aning naiv

Förr i tiden, innan jag fick barn, kunde jag tycka det lät lite mysigt med VAB. Jag har nog aldrig haft ett jobb som jag trivts med till hundra procent och då kan det ju vara skönt att få en ursäkt att stanna hemma.

Nu sitter man så här med en liten kille som behövs VABB'a för en del. Efter vår magsjuka har han nu haft diarrér idag och fick därmed plockas hem tidigare än beräknat. Men inte f*n vill jag VABB'a! Jag var så glad över att äntligen få komma till jobbet idag och *vips* så hade 9h gått. Jag hade lätt kunnat stanna några timmar till.

Faktum är att det där med att VABB'a nog inte var/är så mysigt som jag hade trott. Det i kombination med att jag äntligen befinner mig på en arbetsplats där jag trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0