Dagens funderingar

- Vad är det med folk som inte kan säga "tack"? Två gånger idag höll jag upp dörren för två olika personer. Ingen av dem sa tack *hmpf*

- Henrik Dorsin, som spelar Ove Sundberg i Solsidan, är tydligen född -77. Detta gör honom till enbart två år äldre än jag. Borde det vara oroväckande eller glädjande?

- Kan jag verkligen har krympt en till två cm?

- Vart tog den här veckan vägen?

- Ska jag ta ut min sovmorgon lördag eller söndag?

- Hur kan så små ord såra så mycket?

Ja, det var väl det på det stora hela. Och för att själv besvara en fråga... Ja, jag kom upp imorse och körde mitt body balance pass =)



Kommentarer
Postat av: Jenny

- Det undrar jag också! Finns alldeles för många ouppfostrade/otacksamma människor nuförtiden hrmpf



- Hm, det innebär ju att han också är bara två år äldre än mig... Återkommer med svar där, lite ambivalent...



- Krympt i tvätten?



- Det undrar jag också...



- Hm, svår fråga... jag röstar på söndag!



- Nej men usch, vad har hänt? :-(



Och som kommentar på det sista; bra jobbat! Heja dig! :-D

2011-02-04 @ 22:44:21
URL: http://jenny.eklof.nu
Postat av: Anna Ulmestrand

Hhaa.. Hualiga! Då är han ju 7 år YNGRE än mig? GAH!!! Jösses vad man är gammal.



Gött tjejen - är mycket imponerad av din vilja!:-)

Kram

2011-02-05 @ 22:08:58
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0