Energilös

Nähäe, nu när vi har lite ledig helg ska jag passa på att orka skriva lite. Jag försöker att inte hålla på att ursäkta mig själv för att jag inte skriver hela tiden. Vem bryr sig egentligen? För det första blir det bara tjatigt att hela tiden ursäkta sig, för det andra hinner/orkar jag inte skriva hela tiden.

Ett av mina stora problem just nu är just orken. Jag har nästintill ingen energi alls. Leo är en ängel nattetid och det var länge sedan vi behövde engagera oss i honom kvälls- eller nattetid. Detta innebär att jag kan få sova ostört varje natt och ganska lätt kommer upp i åtta timmar. Men ändå är jag trött hela tiden.

Vidare har jag börjat märka koncentrationssvårigheter. Jag kan ha svårt att fortsätta hålla fokus på det jag håller på med. Och om jag frågar om något på jobbet märker jag att jag plötsligt inte längre lyssnar när någon försöker förklara. De tappar liksom bort mig på vägen.

Jag börjar bli riktigt jävla trött på att ha det så här. Jag blir också orolig för hur jag ska klara vintern om jag är så här trött nu. I veckan var jag hos läkaren och tog lite prover. Mina egna teorier är två; järnbrist eller möjligtvis att sköldkörteln börjat krångla mer igen och att min medicin därför behövs justeras. Frågan är vad jag gör om dessa prover visar sig vara bra? Well well... det får jag väl ta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0