Materialistisk lycka

Ååååh, jag har ju glömt berätta den största nyheten i mitt liv. Jag har beställt en ny underbar bil!! Snarast ska jag försöka få sålt min gamla trotjänare och sen väntar jag ivrigt på att få hem min nya pärla.
Nu sitter du så klart och undrar vad det är för bil?



En Volvo v60 t3 Ocean race blue, som är en färg som bara säljs var fjärde år och som jag älskat länge. Den är så fantastiskt fin och jag längtar så otroligt mycket tills jag får hem den. Tyvärr har jag ännu inte fått exakt besked om leverans, men troligtvis i november.

Kommentarer
Postat av: Anna Ulmestrand

Näää du skojjar? Säljer du din saab?? och inte köper en ny? men men.. du älskar ju saab? Kors i taket!! Men grattis verkligen, det ser ut att vara en fantastiskt läcker bil:-))



Kramis

2011-09-02 @ 16:29:59
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/
Postat av: Caroline

Nope, skojar faktiskt inte =) Skulle gärna ha en ny saab, men det är inte så realistiskt just nu. Den här Volvon är möjlig och den är såååå fin =) Du får så klart åka med så fort den kommer. Kram!

2011-09-07 @ 20:49:32
URL: http://vagenmotdromtillvaron.blogg.se/
Postat av: Anna Ulmestrand

Gött! åker gärna med:-) Dan skrattar alltid åt att jag tycker det är så busigt(läs kul) att bara ta bilen och köra en sväng utan anledning då det är mörkt! Såna saker älskar jag! Precis som att gå ut när det regnar typ.. Kram på er alla 3:-) Hoppas bilen kommer snaaart!

2011-09-10 @ 16:50:02
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/
Postat av: Linda

Underbart m ny bil. Jag vill oxå ha en ny bil :-)

2011-09-16 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0