Festliga problem

Mot slutet av Augusti är vi bjudna på fest. Då är jag sugen på lite nytt. Idag passade jag faktiskt på att unna mig lite nytt bling bling i form av ett nytt halsband. Förutom detta funderar jag på en ny klocka, lite finklocka just för festligare tillfällen och en ny klänning.

Jag hittar dock ingenting i affärerna längre så jag har kollat runt på nätet och hittat två potentiella klänningar:


Men i vanlig ordning skulle jag vilja ha lite hjälp/ lite åsikter! Någon som orkar tycka till? Skulle någon av eller tom båda klänningarna passa mig? Vilken är bäst?

Kommentarer
Postat av: Anns Ulmestrand

Hmm de ser rätt lika ut båda två fast den svarta har bredare axelband och kanske aningens snävare kjol? Vet av egen erfarenhet att det kan vara lurigt att köpa figurnära klänningar över nätet, just när det skall passa perfekt vill man gärna prova? Finns det ingen affär som har någon av modellerna alls här i Göteborg?

Jag tror f.ö du skulle passa i båda två, MEN svart är ju alltid svart och en färg man kan använda många gånger igen. Lila funkar ju bra till en solbränd hud och det har du ju med, så.. hmm, njaeee båda går bra i mina ögon;-)

Haha inte mycket till hjälp men - tummarna upp för modellen iaf:) Kram kram

2011-08-07 @ 18:42:57
URL: http://ulmestrand.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0