Självständiga Leo

Idag har lilleman spenderat stor del av dagen hos sin morbror med fru. Han var där så att de ska få tillfälle att öva och lära känna varann då Leo ska spendera en hel helg i maj då vi går på bröllop.

Jag måste säga att jag är jäkligt impad av Leo. Vi kommer till ett ställe som han i bästa fall känner igen lite vagt och lämnar honom hos människor han faktiskt inte känner så väl, men ändå är han hur duktig och lugn som helst. Han har spexat, pratat, sjungit, ätit massor och sovit i 1,5 h! Känns inte som självklarheter då man är 21 månader gammal.

Han får en del utbrott när han inte får som han vill och det hade han fått även med Johan och Sandra då de varit ute och gått och i förbifarten sagt att de skulle gunga sen. Dock hann J & S glömma bort detta efter en stund och gick istället hem. INTE poppis! Leo blev skogstokig och så fort de kunde höra vad han skrek genom tårarna klädde de på kläderna dem hunnit ta av honom och gick bort och gungade. Då var allt frid och fröjd igen =)

Men han verkar ha haft en bra dag. Vid läggdags var han vid väldigt gott mod och låg lääänge och sjöng istället för att sova.

Kommentarer
Postat av: Klara

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 16:38:04
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Caroline

Tackar så mycket! =)

2011-05-08 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0