Tomt

Nu är det lite tomt här hemma då lilleman är utkörd till farmor och farfar. Helgen, gissar jag på, kommer bestå av en del traktorkörning och en massa bus med farfar. MEN vad jag saknar honom just nu!!!

Han kommer dock ha superroligt och det ÄR skönt att få en möjlighet att sova ut och göra sådant som vi själva vill.

Idag har varit en extremt trött dag. Höll på att inte komma upp ur sängen imorse och det blev inte bättre när jag kom till jobbet. Framåt eftermiddagen kom jag på att jag hade koffeintabletter med och tog en sådan. Så nu känns det mycket bättre =)

På vägen hem från jobbet hade jag ju för en gångs skull ingen brådska till hämtning eller matlagning så jag tog en sväng förbi kärra centrum. Där sprang jag på goa Anna och även en mamma-kompis, Malin, som jag inte sett på väldigt länge. Vi stod och pratade länge, vilket var trevligt.

Ikväll blir det bara lite fredags mys med film. Resten av helgen tar vi väl lite som det kommer. Kanske blir det lite barn mässa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0