Reklam

Just nu går det två (går så klart fler, men det är dessa två som fått mig att fundera lite extra) reklamer på radion. Den första jag tänker på är den reklam för Kia där två barn pratar om hur fantatisk Kia är. Varför väljer man att ha barn pratandes för ett bil-märke? Vad vet barn om bilar? Ärligt talat... inte f** blir jag mer sugen på att handla Kia bara för att det är ett par snorvalpar som pratar gott om den.


Den andra reklamen är den där någon/några sitter och gråter samtidigt som de lyssnar på "Sånt är livet". Han/hon kan knappt sjunga med då det gråts så häftigt och troligen pga allt snor som rinner. Den får mig hela tiden att le då jag känner igen mig sååå mycket! Jag har ju också suttit där och gråtit, snorat, hulkat och tyckt sååå synd om mig själv till just den låten! Den är så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0