En lugn helg

Nu är lilleman på hemmaplan igen. Han verkade ganska trött vid läggdags, men var ändå inne i andra andningen och verkade inte vilja att dagen skulle ta slut =).

Igår var jag och mannen bland annat ute och åt en sväng. På vägen hem åkte vi förbi Biltema för att titta på cykelmätare då jag tycker det hade varit kul att se exakt på metern hur långt jag cyklar om dagarna. Vi började med att kolla runt lite på egen hand, men fick till slut be om hjälp. Då frågade jag en kille som suckade mycket och klagade på att han minsann inte hade haft rast sen kl 10 (och klockan var då ca 16). Eehh... nähä? Och jag har ibland fått jobba 8,5 h utan rast. Tough shit! Visst kan det vara jobbigt, men klaga inte till kunderna!

Vi har iaf haft en väldigt lugn och skön helg. Vi har fått sova ut ordentligt, jag var ute och sprang igår, vi har fått plockat lite här hemma och bara njutit helt enkelt.

Och jag Ä-L-S-K-A-R att våren äntligen är här!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0