Denna ständiga trötthet

Jag är trött nästan hela tiden. Visserligen går jag upp väldigt tidigt om morgnarna, runt halv sex. Men man vänjer sig väl..... eller? Sen blir det väl inte bättre när jag nu försöker öka min fysiska aktivitet ytterligare. Träning gör dig friskare och piggare så säger vetenskapen. Men let's face the facts. Jag blir inte pigg av att gå upp halv sex, cykla 1,5 mil, springa runt på jobbet hela dagen, cykla 1,5 mil, laga mat, fixa med Leo och sen lite egentid innan allt börjar om igen.

Dock ÄR jag nog lite piggare de dagar som jag inte gör allt det där. Och till helgen är en Leo fri helg igen. Ni kan ju tänka er hur mycket jag kan få gjort då efter att ha legat och dragit mig i sängen till ca 10.30.

Vidare är jag trött på att inte ha någon anställning. Jag fattar faktiskt inte själv att jag fortfarande inte är anställd någonstans. Jag vill så innerligt kunna luta mig tillbaks och slappna av. Jag vill veta att jag har ett jobb att gå till varje dag, ett jobb som inte tar slut snart och ett jobb som ger mig en lön, vilket innebär lite mer pengar varje månad. Jag vill vara som alla andra. Inte för att alla andra har ett jobb, men det känns ibland som det.

Förövrigt är jag också förbannat trött på att jag fortfarande inte lyckats ladda upp bilderna som jag utlovat, men de kommer förhoppningsvis snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0