Vår eftermiddag

Efter att vi hade varit och handlat lite pyssel och annat hemligt somnade som sagt lillkillen. Efter två timmar gick jag upp för att hämta honom. Helt otroligt att han plötsligt sover så länge, men väldigt skönt måste jag säga. Vi grejjade sen bland annat med lera och hade en mysig stund. Bilderna jag tog är tyvärr på tok för korniga, men men.. det kanske är bättre än inget iaf.


Här har ni en ledtråd på hemlighetsmakeriet ;)


En liten katt som Leo gjorde        (Nääääee, inte än)

       

Utöver detta har vi också tagit en promenad för att lämna igen en film samt handla några extra saker till hemmet. Och ett bad var det hög tid för innan det var dags för sängen! Nu hoppas jag att han sover gott heeela natten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0