Vad hände?

Herreminguuud vad jag känner mig orkeslös just nu. Ungefär sedan jag började med LCHF har jag inte mycket ork alls och får direkt mjölksyra. Frågan är om det verkligen har med LCHF att göra eller beror mer på att jag har lite förkylningssymptom som ligger där i bakgrunden och lurar. Jag försöker i vilket fall hålla igång ungefär som vanligt, men håller på att dö på kuppen.

Skulle passa på att försöka sprínga idag på gymmet. Har inte gjort det på ett tag då en PT tog tag i mig för ett tag sedan och tyckte att jag var/är oproportionerlig med vältränade ben men inte en överkropp som matchar. Därför avrådde han mig från att springa så mycket och ägna mig mer åt rodd, trappmaskin, rehab för benen och mycket styrketräning för överkroppen. Jag har provat det ett tag, men tycker inte jag märker såå stor skillnad egentligen. Så idag skulle jag iaf springa och jag trodde jag skulle hosta upp lungorna och att ögonen skulle trilla ur skallen på mig. VART har konditionen tagit vägen???? Nu får det vara nog! Jag ska försöka att fortsätta träna överkropp och rehab för benen för det behövs säkerligen, men glöm att jag åsidosätter löpningen igen! Efter träningen tryckte det som *** i hela bihålorna, vilket det kan göra på mig när jag tagit i ordentligt. Och därefter kom den sprängande huvudvärken =(.

Nu blir det minst ett löppass till denna veckan. Here we go!

Kommentarer
Postat av: Jane

kämpa på gumman du e bäst

Kram

2010-10-21 @ 21:53:50
URL: http://galenunderbar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0