Teddykompaniet

Jag har ett "problem" som jag nu behöver hjälp med. Det är nämligen så här att jag älskar Teddykompaniets produkter. Leo har alltid en napphållare hängande på tröjan av deras märke. Men nu är det så att hela tre stycken av hans hållare har gått sönder! Alla på precis samma sätt.

                                                
När den tredje gick sönder blev jag förbannad och skrev ett mail där jag förklarade vad som hänt och undrade vad de skulle göra åt det. Jag fick en respons där det kändes som att hon faktiskt brydde sig. Hon beklagade vad som hänt och bad om min adress så att hon kunde skicka lite presenter. Hon skulle även skicka med ett kuvert, som hon ville att jag returnerade till henne med de trasiga hållarna så att fabriken kunde undersöka dessa och se vad som blivit fel. Jag svarade, gav henne min adress och förklarade jag tyvärr hunnit slänga de första två hållarna, men att den tredje finns kvar. Då alla gått sönder på samma sätt tycker jag att det borde räcka alldeles tillräckligt för fabriken då de felsöker.

Men sen..... inget svar, inga presenter, ingenting mer! Nu börjar jag bli ännnu mer irriterad! Det handlar ju inte om att jag ska tigga gratis grejjer, men med tanke på att deras produkter inte är speciellt billiga och att jag nu fått ett slags löfte blir jag irriterad då det inte fullföljs. De borde ju värna om sina kunder tycker man. Men hur går jag nu vidare? Jag kan inte gärna med att skriva ett nytt mail där jag frågar vad som tusan hänt med presenterna, eller kan man det? Vad skriver man?

Kommentarer
Postat av: Linda

Men hur längesedan var det du mailade med henne?

Jag råkade ut för ungefär samma sak med ett företag o då maila jag igen o då bad de om ursäkt för att ha glömt o på posten kom sen det de hade utlovat

2010-10-19 @ 22:32:04
Postat av: Caroline

Det var i början på September som vi hade vår mailkontakt. Strax efter att jag hade skrivit mitt inlägg här mailade jag på nytt och frågade vad som händer, men har inte fått något svar =(! Så dålig stil!

2010-10-30 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0