Söndag

Så var denna helgen slut. Idag har varit en bra dag faktiskt. Först och främst fick jag ligga och dra mig extra då mannen gick upp med Leo (han brukar göra det på helgerna). När jag så väl kom upp var Leo på väldigt bra humör. På så bra humör att han höll sig lugn och glad under promenad ner till centrum där vi handlade och sen kånkade hem på allt igen. Efter lunchen fick han leka lite till då han inte verkade paniktrött och när vi väl la honom i sängen var han så lugn och sov sen i ca två timmar, vilket aldrig någonsin händer. Väl vaken fick han mellanmålsmackan i handen och far och son drog iväg till gymmet. När han nu kommer dit vet han tydligen väldigt väl vart han ska. Han hade gått fram till dörren som leder in till barnpassningen och bankat på rutan *Naaww*

Som tack för att han varit så duktig hela dagen lyckades han slå läppen i soffbordet så att han bet håll och blödde massor =(. Men han hämtade sig förvånansvärt snabbt. Nu hoppas jag att han sover gott resten av natten och inte har alltför stor fläskläpp imorgon.

Lite bilder måste vi ju ha också....

 Kaninbild från 4h gårdsbesök. Jag blev helt kär i den bortre kaninen. Så otroligt söt!

 Min goa, goa vän som alltid ställer upp!! Med dotter, Molly =)

 Det ska börjas i tid! Här genomför Leo en av sina sysslor, slänga sopor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, men... en liten bild på mig o Mollsan. Första gången vi har hamnat på en blogg... men varför blundar jag ALLTID på kort...

2010-10-19 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0