Som man bäddar...

Hemma hos oss har vi tre sovrum. Ett av dem är vårt, nästa tillhör sonen, Leo, och det tredje är "mitt". I mitt sovrum sitter jag bland annat och pysslar med de kort som jag göra ala scrapbook style. Det är även i detta rum som eventuella gäster får sova över i. Tidigare stod min gamla bäddsoffa där och det var i den gästerna sov. Problemet var att när man fällde ut soffan tog den upp heeela rummet, vilket jag till slut tröttnade på. Därför sålde jag den och hade redan då en tanke på att skaffa en riktig säng (ca 90*200) som ju faktiskt kan agera både tillfällig soffa samt fullfölja sitt syfte som just säng. Under tiden har jag haft en tältsäng stående i rummet.

Men så äntligen i helgen då vi hade barnfritt åkte vi till Ikea och införskaffade så en säng. Jag tycker faktiskt att den blev jättefin och känner mig så nöjd och glad! Första gästen är planerad i början på November så då får vi väl se om den är godkänd ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0