Mode

Ok, det kommer mycket funderingar här i min blogg, men finns ju ingen mer perfekt plats än här att ventilera dem ;)

Jag slås ganska ofta av hur fult jag tycker modet är. Jag tycker alltså i stort sett aldrig något som är modernt just nu är snyggt. Något av det värsta som gjorts är ju harem byxorna!!!! Ärligt talat, fanns/finns det verkligen en enda människa som tyckte/tycker de är fina? Det ser ju ut som byxor med någon slags inbyggd blöja. Skitsexigt, veerkligen!

Vad jag undrar när folk "ooooh'ar" och "aaahh'ar" över det nya, fula modet är; tycker dem verkligen att det är snyggt? Jag får liksom känslan att man "måste" tycka det är snyggt. Iaf om man är något. Hur många är egentligen ärliga med vad dem faktiskt tycker? Vare sig det gäller mode eller andra saker.


Kommentarer
Postat av: jane

Shit vad jag håller med dig om haremsbyxorna!!!!

Men annars måste jag säga att jag gillar modet med tunikor, leggins och "boyfriend" nu :))

2010-10-25 @ 16:19:24
URL: http://galenunderbar.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Tunikor och leggings kan iofs vara snyggt på en del, men jag passar tyvärr inte alls i det. "boyfriend" vet jag inte ens vad det är?! Jag är liksom inte så bevandrar i det här ämnet om man säger så ;)

2010-10-30 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0